КОЛИЧКА (0)

Нямате артикули в количката.

Връщане

Връщането на стока

Връщането на стока в онлайн магазин www.sonne.bg става бързо и без допълнителни усложнения. Ние отлично разбираме евентуалния риск от това, продукта, който сте си порачали онлайн да не ви хареса. Поради недоразомения от този тип, ние ви давам да върнете закупената стока в рамките на 14 дни от дата на покупката й.

За да Ви улесним, какво трябва да спазите при връщане на закупена от вас стока:

  1. За да се възползвате от правото си на отказ, следва да ни уведомите  за решението си чрез попълването на ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА, преди изтичане на четиринадесет дневния срок за отказ по чл. 55, ал. 1 от ЗЗП. След попълването и потвърждаването му ние ще получим известие за вашето решение по имейл. Препоръчваме ви да ни се обадите и на телефон: + 359 877 030 978
  2. При упражняване правото на отказ от стоката, потребителят трябва да изпрати стоките (продуктите) обратно на www.sonne.bg . Стоките могат да бъдат изпратени от потребителя чрез куриер, като всички транспортни/ куриерски/ пощенски и др. разходи по обратната доставката са за сметка на Потребителя, освен, ако не е договорена (писмено) безплатна доставка. Ако в сте получили продукт, който не е заявения от вас, то разходите за неговата замяна с коректния такъв е за сметка на www.sonne.bg .Kрайният срок се счита за спазен, ако Потребителят изпрати стоките обратно на www.sonne.bg преди изтичането на 14-дневния срок. За да се избегне надуразомения – за последен ден от крайния срок се счита 14 -тия ден (включително) от дата на издадения стоков докумет (стокова разписка, фактура)
  3. За да бъдат върнати обратно закупените стоки задължително условие е те да:
  • бъдат в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката;
  • в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта им;
  • молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти, те трябва да бъдат със запазен търговски вид /задължително със запазена етикеция и кутии/.
  • задължително стоките трябва да са придружени от всички документи по продажбата ( касова бележка, стокова разписка, фактура или гаранционна карта ). На връщане и отказ не подлежат стоки, които не отговарят на тези условия. www.sonne.bg има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

Когато потребителят е упражнил правото си на отказ, www.sonne.bg  възстановява всички суми, получени от потребителя по банков път, с приспадане на разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която е бил върнат продуктът обратно в офис на www.sonne.bg . Наши служители ще направят обстоен преглед на върнатата стока и при установени несъответстивия по условията на точка 3 ще упражни правото си да не приеме обратно стоката. В случай, че плащането е направено с банкова карта от Потребителя, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата в срок до 30 дни. Sonne.bg има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно.

Връщане на заплатени пари през системата на Easy Pay

За да ви осигурим спокойстивето да си пазарувате при нас, можем да възтановим платените от вас пари и през Easy Pay. Моля ви да имате предвид, че при плащане през Изи Пей ще ви бъде направена удръжка, както следва:

Размер на сума за връщане Такаса за превод в лева
от 5.01 лв. – до 50.00 лв 0.50 лв.
от 50.01 лв. – до 100.00 лв 1 лв.
от 100.01 лв. – до 250.00 лв 2.50 лв.
от 250.01 лв. – до 500.00 лв 3.50 лв.
от 500.01 лв. – до 1000.00 лв 4.50 лв.
над 1000 лв банков превод

Персонализирани продукти, които са изработени, или са персонализирани за конкретен клиент с негови имена, инициали, прякори и фирмени знаци не подлежат на връщане към онлайн магазин www.sonne.bg  Преди да направите поръчка през платформата на магазина прочетете внимателно описанието на продуктите и се запознайте в детайли с информацията, описана там. Обърнете внимание на размери, разцветки и характеристики. Суми за такива продукти не подлежат на връщане и не подлежат на замени за други стоки от нашия сайт. Препоръчително е при възникване и на най-малката ви не яснотата да се свържете с нас за да ви бъде дадена информацията, която искате.  Без право на връщане е бельо, хранителните, козметичните и санитарни продукти като добавки, пелени, мокри кърпички, продукти за интимна женска хигиена и други продукти, които, губят свойствата и ефективността си след разопаковане. Това е важно при поръчка за да се избегнат всякакви недоразумения между страните.

Рекламация

При предявяване на рекламация потребителят трябва да уведоми www.sonne.bg в писмена форма чрез ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА.
Потребителя има право на рекламация при:

  • констатирани липси;
  • дефекти на стоката;
  • несъответствие с обявения размер;
  • несъответствие с обявената търговска марка и модел.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

  • възстановяване на заплатената сума;
  • заменяне на стоката;
  • отбив от цената.

3.    Гаранционни условия:
Всички продукти в онлайн магазин www.sonne.bg са от официални представители за марките в България и/или са с регламентиран внос. Гаранционните условия важат според изискванията на съответния производител/вносител. Повредите, отстранени по гаранция следва да се извършат в рамките на до 30 дни и то е напълно безплатно за Потребителя, свързани с ремонта.
Гаранцията е валидна при фабрични дефекти, които са получени по вина на производител/вносител. При закупуването на продукт от нашия сайт, всеки клиент получава “Стокова разписка”, касов бон, документ от куриер и фактура при желание от клиента. Препоръчва се всички документи, получени при доставката на стоката да бъдат съхранени във вид, който позволява ясно да се виждат дата на издаване на документ, всички данни (имена, адрес, продукти, сериен номера), както и заплатени суми.

Преди да бъде изпратен продукта, следва да бъде регистрирано обаждане към Зонне.бг на телефон +359 877 030 978, както ясно и точно бъде описан какъв е точно проблемът с продукта. След направената консултация с наш служител следва да бъде описан проблемът и в писмен вид в свободен текст на имейл: sales@www.sonne.bg. С цел ваша защита, препоръчваме да бъде изпращан и снимков материал. При възникнали въпроси и неясни текстове, желателно е да се свържете със служител на www.sonne.bg на мобилен телефон: +359 877 030 978 или на имейл адрес: sales@sonne.bg Офисът на компанията се намира на адрес: София ж.к. Люлин бл.778 партер.

Click outside to hide the compare bar
Сравни
Любими 0
Отвори Любими Пазарувай още